چگونه توالت فرنگی را برق بیندازیم؟

یک توالت فرنگی تمیز همیشه قابی درخشان از پاکیزگی و رایحه دلنشین را به تصویر می‌کشد و این حس خوش تمیزی، انرژی مثبتی را در فضا جاری می‌کند. علاوه محیط درخشان و عطر خوشبو، پاکیزگی توالت، ضمانت دهنده سلامت اعضای خانه است. بنابراین باید توالت فرنگی را با بهترین لوازم و شوینده‌ها برق بیندازیم. سئوال اینجاست که چگونه توالت فرنگی را به محیط تمیز و عاری از میکروب تبدیل کنیم؟ مهم این است بدانید که تمیزی توالت فرنگی مثل هر کار دیگری به مهارت نیاز دارد. چراکه تنها شستن آن مهم نیست. رسوب آب به‌مرورزمان باعث ایجاد لکه‌های زرد به‌خصوص در توالت‌های فرنگی خواهد شد. پس باید با فوت و فن های تمیز کردن توالت فرنگی بیشتر آشنا شوید

درپوش توالت فرنگی

جنس درپوش توالت فرنگی معمولاً از پلاستیک است. پس از هر نوع شوینده‌ای برای تمیز کردن آن استفاده نکنید. حتما شوینده‌هایی را به کار ببرید که با مواد پلاستیکی واکنش شیمیایی نمی‌دهند.

سعی کنید در هنگام تمیز کردن توالت فرنگی آخرین قسمتی که شست‌وشو می‌دهید، درپوش آن باشد.
ابتدا روی درپوش را به‌خوبی بشوید و از تمیز شدن آن اطمینان حاصل کنید.
قسمت داخلی درپوش را برای شست‌وشو در نظر داشته باشید
حتماً بعد از اتمام شست و شوی درپوش روی آن را با یک دستمال مرطوب ضدعفونی‌کننده پاک‌کنید.

کاسه توالت فرنگی

اگر قصد تمیز کردن توالت فرنگی را دارید، ابتدا از کاسه توالت شروع کنید. این قسمت داخلی‌ترین قسمت توالت فرنگی است؛ بنابراین اگر هم ترشحات باقی قسمت ها به آن بپاشد، چون در مسیر گذر آب است، مجدداً تمیز خواهد شد.

دستکش لاستیکی خود را بپوشید.

تمیز کردن را از زیر لبه کاسه شروع کنید. محصولی را که برای تمیز کردن و ضدعفونی کردن انتخاب کرده‌اید در قسمت‌های زیرین و لبه کاسه توالت بریزید.
با برس توالت لکه‌ها و آلودگی موجود در آن را به‌خوبی شست‌وشو دهید.
اجازه دهید مواد شوینده به مدت پنج دقیقه بر روی سطح کاسه توالت بماند، سپس آن را بشویید.

برای تمیز کردن بدنه توالت، از یک شوینده چندمنظوره و پاک‌کننده قوی مانند اسپری چندمنظوره دوسی استفاده کنید. این محصولات سطوح سخت را در 10 دقیقه ضدعفونی می‌کند.

پاک‌کننده را روی مخزن، بیرون کاسه و لبه‌های توالت فرنگی اسپری کنید و اجازه دهید 10 دقیقه بماند.
سعی کنید یک اسفنج یا یک پارچه تهیه کنید و برای آبکشی از آن استفاده کنید تا مطمئن شوید مواد شوینده به‌خوبی از بدنه توالت فرنگی شما زدوده شده‌اند.
فراموش نکنید که قسمت کوچک بین صندلی توالت و مخزن را تمیز کنید.

سیفون توالت فرنگی

داخل سیفون توالت فرنگی معمولاً به دلیل سکون آب، کثیفی‌های زیادی به خود می‌گیرد. پس برای تمیز کردن آن نکات زیر را رعایت کنید:ورودی آب را به سیفون ببندید و اجازه ندهید که آب وارد شود.
سیفون را تخلیه کنید.
مقداری از ماده لکه بر توالت فرنگی را داخل سیفون بریزید و مطمئن شوید کل قسمت داخلی سیفون به آن آغشته شده است.
اجازه دهید حدود 5 دقیق ماده داخل سیفون بماند
در مرحله آخر به‌خوبی آبکشی نمایید و مطمئن شوید شوینده‌های استفاده‌شده از داخل سیفون تخلیه‌شده‌اند.

تاثیر شوینده مناسب برای تمیز کردن توالت فرنگی

استفاده از شوینده‌های باکیفیت علاوه بر اینکه خیال‌تان را بابت تمیزی تضمینی توالت فرنگی آسوده می کند، به بدنه و اجزای توالت فرنگی آسیب نمی‌زند. یکی از برندهای باکیفیت برای شستشوی توالت فرنگی دوسی است. شوینده‌های غلیظ دوسی قدرت پاک کنندگی زیادی داردند و فرمولاسیون به کار رفته در آن، میزان کارایی محصولات خود را دو چندان کرده است. از طرفی فرمول خاص به‌کاربرده شده در محصولات از آسیب به لوازم جلوگیری می‌کند و به راحتی برای تمیز کردن همه سطوح کاربرد دارند.

آخرین دیدگاه‌ها

دیدگاهی برای نمایش وجود ندارد.
صفحه اصلیدرباره مافرصت های شغلیتماس باما